Kauppatieteiden tohtori Arto Kuuluvainen bloggaa lähinnä bisneksestä ja urheilujohtamisesta & - markkinoinnista. Kuuluvainen on väitellyt Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta. Hän on mm. luonut yhden Suomen ensimmäisistä yliopistotason Urheilujohtamisen -kursseista. Lisäksi Kuuluvainen on ollut mukana useissa urheiluseuroissa sekä monissa urheilubisneksissä omistajana ja partnerina.
maanantai 20. toukokuuta 2019
HJS:n Laitamainoksesta Arvopohjaisuuteen-seminaari
Hämeenlinnan Jalkapalloseuran järjestämässä Laitamainoksesta Arvopohjaisuuteen -seminaarissa oli oikein pirteä meno. Puheenvuoroja nykyaikaisesta sponsoroinnista kuultiin allekirjoittaneen lisäksi Vili Nurmelta, Jussi Kankaanpäältä sekä Jukka Laamaselta. Palautteesta päätellen homma toimi ja saatiin aikaiseksi monipuolinen kattaus teemasta. Omassa puheenvuorossani esittelin tällä kertaa paljon esimerkkejä maailmalta. Osa hyvin tuoreitakin, sillä edellisviikolla tarttui some-virrastani matkaan parikin hyvää casea.
Kiitokset HJS:lle, Ville Dahlmanille sekä Otto Valavuolle järjestelyistä. Hienoa duunia!
"Moderni Sponsorointi ja Urheilumarkkinointi- perusteista konsepteihin" -slideni löydät täältä:
https://drive.google.com/open?id=1OefrsFKpDoj4YTWyVhJxrAgxdeeZXXow
Tunnisteet:
HJS,
Hämeenlinna,
Jukka Laamanen,
Jussi Kankaanpää,
Otto Valavuo,
sponsorointi,
Urheilumarkkinointi,
Vili Nurmi,
Ville Dahlman
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti