"Seurat eivät voi miellyttää kaikkia. Yritykset pyrkivät etsimään omiin
arvoihinsa sopivia kumppaneita ja siksi seurojen on ne näytettävä",
Kuuluvainen jatkaa.
Tero Rantalainen haastatteli allekirjoittanutta Jatkoaika.comiin. Mukana myös Risto "Rox" Oksanen. Hyvä ja kattava juttu jääkiekon sponsoroinnista löytyy oheisesta linkistä:
https://www.jatkoaika.com/Artikkeli/Liiga-seurojen-suurimmat-tulot-tulevat-sponsoreilta-%E2%80%93-Yh%C3%A4-j%C3%A4ljess%C3%A4-Ruotsia-niin-summissa-kuin-osaamisessakin/207972
Kauppatieteiden tohtori Arto Kuuluvainen bloggaa lähinnä bisneksestä ja urheilujohtamisesta & - markkinoinnista. Kuuluvainen on väitellyt Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta. Hän on mm. luonut yhden Suomen ensimmäisistä yliopistotason Urheilujohtamisen -kursseista. Lisäksi Kuuluvainen on ollut mukana useissa urheiluseuroissa sekä monissa urheilubisneksissä omistajana ja partnerina.
keskiviikko 13. helmikuuta 2019
Jääkiekko & sponsorointi
Tunnisteet:
Jatkoaika.com,
Jääkiekko,
Liiga,
Risto Oksanen,
sponsorointi,
Tero Rantalainen
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti