Helsinki, 25.5.2015 klo 13–16
Arvoa urheilusta -hankkeessa
(www.csb.fi/arvoa-urheilusta-hanke) tuotetaan uutta ymmärrystä sekä uusia
arvonluonnin konsepteja, joiden avulla yritykset voivat hyödyntää urheilun
erityispiirteitä ja urheilun edustamia arvoja liiketoimintansa kehittämisessä
erityisesti seuraavilla osa-alueilla: johtajuuden relationaalisuuden
tunnistaminen ja yhteisöllisyyden vahvistaminen, asiakaskokemusten parantaminen
ja yrityksen brändiarvon kasvattaminen sekä yhteiskuntavastuullisuuden
kehittäminen ja monikulttuurisuuden johtaminen.
Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan urheilun hyödyntämisestä
liiketoiminnassa!
Aika: ma 25.5.2015 klo 13–16
Paikka: KPMG Oy, Töölönlahdenkatu 3 A, 00100 Helsinki
OHJELMA
13:00 – 13:15 Seminaarin avaussanat
Kimmo
Niku, markkinointijohtaja, KPMG Oy
13:15 – 13:45 Arvopohja – pilvipalvelu vai vankka perusta?
Harri
Syväsalmi, johtaja, Nuoriso- ja liikuntapolitiikan osasto, Opetus- ja
kulttuuriministeriö
13:45 – 14:15 Missä arvo luuraa? Nostoja urheilun ja bisneksen rajapinnasta
Harri
Jalonen, dosentti, Turun ammattikorkeakoulu Oy
Arto
Ryömä, tutkijatohtori, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu
Sasu
Tuominen, lehtori, Itä-Suomen yliopisto
14:15 – 14:45 Kahvitarjoilu
14:45 – 15:30 Paneelikeskustelu: Suomalaiset yritykset eivät satsaa
urheiluun – totta vai tarua?
Arto
Heinonen, johtaja, LähiTapiola-ryhmä
Johanna
Kozul, johtaja, Veikkaus Oy
Sari
Mikkonen-Mannila, markkinointijohtaja, HJK Oy
Arto
Kuuluvainen, asiakkuusjohtaja, M3 Research Oy
Jaakko
Haltia, urheilujohtamisen lehtori, Turun ammattikorkeakoulu Oy
Paneelikeskustelun
vetäjänä Miikka Vahtera, hallituksen pj., Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi
ry
15:30 – 15:45 Yhteenveto ja tilaisuuden päätös
Jaakko Haltia,
Turun ammattikorkeakoulu Oy
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti